aynaazA aynaazA .

aynaazA

15 نکته موثر برای اینکه در خانه بهتر کار کنید

۱- برای خودتان ساعات کاری تعیین کنید.
حتی اگر در محیط خانه کار می کنید و احتمالا کسی را ندارید که شما را زیر نظر بگیرد تا ببیند در تمام روز چه کاری انجام می دهید، باز هم توصیه می کنم ساعات کاری مشخص داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا وقت خود را مدیریت کنید، کار خود را تکمیل کنید و بعد از اتمام کار به ما بقی روز خود بپردازید.

شما ممکن است روز خود را به این ترتیب تنظیم کنید:

زمان شروع
وقت ناهار
زمان پایان
هر کار دیگری که معمولا برای جدا کردن روز کاری خود انجام می دهید
حتی اگر بتوانید انعطاف پذیرترین زمانبندی را در جهان داشته باشید، معمولا عاقلانه است که باز هم یک برنامه کاری داشته باشید. به این ترتیب هر روز می توانید به لحاظ ذهنی وارد “منطقه کار” شوید و حواس پرتی کم تری داشته باشید.

حتما بخوانید: آموزش گام به گام بهترین روش برنامه ریزی روزانه برای حداکثر بهره وری

من خودم به شخصه متوجه شدم زمانی که “از خواب بلند می شوم و به سر کار می روم” بیش ترین بازدهی را دارم. حتی اگر این بدان معنی باشد که من در آشپزخانه کار می کنم – من این طرز فکر را برای خودم ایجاد کرده ام که در حال کار کردن هستم.

۲- یک محل کار اختصاصی ایجاد کنید.
مشابه تعیین یک برنامه کاری، داشتن یک محل کار اختصاصی می تواند به شما کمک کند به دلیل این که در خانه خود جایی خواهید بود که فقط برای کار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین بهتر کار می کنید.

این شیوه می تواند به شما کمک کند کار و زندگی را از هم جدا کنید، سازمان یافته تر باشید و بتوانید بهتر تمرکز کنید. هم چنین اگر در حین کار در خانه، افراد دیگری حضور داشته باشند، توجیه خواهند بود که مشغول کار هستید، و کم تر برای شما مزاحمت ایجاد می کنند.

 

محل کار اختصاصی شما لازم نیست که یک دفتر باشد – شما می توانید از میز اتاق ناهار خوری، اتاق خواب اضافی یا اتاق اضافی در زیرزمین استفاده کنید. اما اگر بتوانید یک فضای اداری واقعی برای کار کردن در خانه خود داشته باشید، ممکن است بتوانید از پرداخت مالیات معاف شوید.

۳- به طور مرتب ورزش کنید.
هنگام کار در محیط خانه، نشستن در یک نقطه در تمام طول روز بسیار آسان است. این یکی از نکات کار در خانه است که بسیاری از مردم به آن توجه ندارند.

برخلاف رفتن به محل کار و جایی که ممکن است مجبور شوید کار کنید، به سمت میز کسی بروید و غیره، ممکن است در طول روز و هنگام انجام کار در خانه تحرک کم تری داشته باشید.
با ورزش منظم می توانید سالم بمانید، خود را سرحال و احیا کنید و ذهنتان را آزاد کنید. این ممکن است به معنای اندکی دویدن در وسط روز کاری، پیاده روی در بیرون از خانه، یا انجام یک برنامه تمرینی به محض اتمام روز کاری شما باشد.

۴- در صورت نیاز نیروی کمکی استخدام کنید.
سپردن کار به دیگران می تواند به شما کمک کند تا روی وظایفی که باید انجام دهید، بیش تر تمرکز کنید. “متخصصانی” پیدا کنید که بتوانند وظایف خاصی را بهتر از شما انجام دهند (مانند حسابدار یا یک حقوقدان)، با این شیوه می توانید تعادل بین کار و زندگی را مدیریت کنید.

لازم نیست فقط برای کار نیروی کمکی استخدام کنید. شما می توانید هم برای کار و هم برای زندگی از نیروی کمکی بهره ببرید. این می تواند به معنای پیدا کردن یک دستیار مجازی، پرستار بچه، یک فرد خانه دار و غیره باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۵:۱۰ توسط:ایناز موضوع: نظرات (0)